გავეცანით ერთმანეთს.ტრენერმა გაგვაცნო კურსის მიზანი.განრიგი,განვიხილეთ საორგანიზაციო საკითხები,მუშაობის ფორმები და წესები,
გავეცანით სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმებსა და მნიშვნელობას.მისი გამოყენება ხელს შემიწყობს გავზარდო მოსწავლეთა ინტერესი საგნისადმი და ავამაღლო მათი მოტივაცია.ასევე ხელს შემიწყობს შევქმნა უფრო მდიდარი და მრავალფეროვანი სასწავლო მასალა, რათა სასწავლო პროცესი გავხადო ინტერაქტიული, ამავ დროულად მოსწავლე არ იქნება პასიური და თვითონვე მოინდომებს აქტიურ ჩაბმას მასალის მიპოვებაში.
გავიმეორეთ ფოსტა,
საოფისე პროგრამები(მარტივი მანიპულაციები-word da excel-ი
გავიხსენეთ ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება და სურათების განთავსება სამოშაო მაგიდაზე გაკვეთილის ორგანიზება ისტ-ის გამოყენებით.
.გაკვეთილის დაგეგმვა
1.ვისწავლეთ გაკვთილის ორგანიზების ძირითადი საკითხები,რომელიც გამიადვილებს სხვა გაკვეთილების დაგეგმვას
2 ვისწავლეთ გაკვეთილის სამ ფაზიანი მოდელი,რომელიც გამიადვილებს გაკვეთილების სწორად წარმართვას.
3.შევარჩიე საგაკვეთილო თემა და დავიწყე გეგმის შედგენა აღნიშნული მეთოდით
ვისწავლე გაკვეთილის ელექტრონული ვერსიით მომზადება,ფოსტის გამოყენება ,სლაიდშოუს შექმნა თემის შესაბამისად რაც დამეხმარება მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებაში.ვისწავლე powerpoint-ში საპრეზენტაციო სლაიდის გაკეთება,მისთვის დიზაინის შეცვლა,დალაგება,დიაგრამების აგება,რაც ძალიან გამომადგება მათემატიკის გაკვეთილების გამრავალფეროვნებაში. ვისწავლე ცხრილებში სტრიქონებისა და სვეტების ჩასმა და ამოშლა,მისთვის ფონის გაკეთება.ვისწავლე კონკრეტული გაკვეთილისთვის შეფასების რუბრიკების შექმნა განმსაზღვრელი შეფასებისთვის. შევქმენი ჩემი ბლოგი,გავუკეთე ფონი .შევიტანე 4 ღილაკი:1.ჩემს შესახებ.
2 სასარგებლო ბმულები.3.პროექტები,4. გაკვეთილის გეგმები
გარდა პროექტებისა თითოეულ ღილაკში შევიტანე საიტების მისამართები:განათლების სამინისტრო.ელექტრონული ბიბლიოთეკა,მასწავლებელთა განვითარების ეროვნული ცენტრი. ამ საიტებზე მოვიძევ ჩემთვის საჭირო ინფორმაციებს და გამოვიყენებ მუშაობის დროს.გაკვეთილის დაგეგმვისას გამოვიყენე დამხმარე სახელმძღვანელო "სწავლება დაშეფასება", რომელიც განთავსებულია ვებ-საიტზე tpdc.ge ბმულზე.არსებობს გაკვეტილის გეგმების სხვადასხვა ნიმუში,მაგრამ ვფიქრობ რომ მასწავლებელს აქვს უფლება შეცვალოს იგი და მოარგოს კონკრეტულ გაკვეთილს და მის საჭიროებებს.მის მოსამზადებლად შევქმენი საპრეზენტაციო მასალა "მრავალკუთხედის კუთხეთა ჯამი".გავაკეთე სლაიდები 4 სახის მრავალკუთხედისათვის,რომლებიც გადმოვწერე ინტერნეტიდან, დავადე ფონი და მივაბი ჩემი გაკვეთილის გეგმას და შევინახე იგი საცავში.გეგმაზე მუშაობისას თემის სტანდარტი მოვიძიე ინტერნეტში ე.ს.გ-დან.
შევადგინე სქემა :საგნობრივი კათედრები"smartArt-ის გამოყენებით. ვისწავლე დიაგრამების აგება ,რაც ძალიან გამომადგება ჩემს მუშაობაში.
ტრენერმა გადმოგვიგზავნა ვირტუალური ლაბორატორიის ლინკები:
1.skoool.ge 2.buki.ge 3.kodala.ge 4.phetcdorado.edu .გავხსენი თითოეული ლინკი და მოვიძიე ძალიან ბევრი საჭირო ინფორმაცია ისტორიაში, როგორც დაწყებით ისე საბაზო და საშუალო საფეხურზე ,ასევე ვისწავლეთ დოკუმენტებისა და წერილების თარგმნა სხვადასხვა ენაზე,რაც დამეხმარება ინტერნეტში მოძიებული მასალის ქართულად გადათარგმნაში ვისწავლე ტექსტის გადატანა ეკრანზე და ნაწერის გასწორება.კონტროლ A-თი მოვნიშნავ ტექსტს და sylfaen-ით გასწორდება.
ვისწავლე პრეზენტაციის ატვირთვა ბლოგზე,ასევე დრაივიდან გუგლე დოკის ფაილის ჩამოტვირთვა ვორდის დოკუმენტად. გავაკეთე პროექტი და მისი შეფასების სქემა.
გავეცანი პორთფოლიოს რაობას ,იგი არის ჩვენი პედაგოგიური და პიროვნული მიღწევების აღწერა დროის გარკვეულ პერიოდში,მასში შეტანილი შეიძლება იყოს მოსწავლეთა ნამუშევრები და ჩვენს მიერ ამ პერიოდში ჩატარებული მუშაობის ამსახველი მასალა:განხორციელებული პროექტები, ღია გაკვეთილების გეგმები,ჩატარებული ღონისძიებების მასალები და ა შ .
გავეცანი იმ ცხრა საფეხურს რომლის მიხედვითაც უნდა ვაწარმოოთ პორთფოლიო.ასევე გავეცანი მის დანიშნულებას ,როდესაც დავასრულებ მის წარმოებას ვაცნობებ დაინტერესებულ პირებს.
გავეცანი სამართლებრივ დაეთიკურ ნორმების დაცვას საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებისას, რათა არ მოხდეს კოპირება და საავტორო უფლებების დარღვევა
ტრენინგი დამეხმარება სასწავლო პროცესი ი. ს. ტ -ის გამოყენებით უფრო მიზნობრივად დავგეგმო გაკვეთილი.
გავეცანით სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმებსა და მნიშვნელობას.მისი გამოყენება ხელს შემიწყობს გავზარდო მოსწავლეთა ინტერესი საგნისადმი და ავამაღლო მათი მოტივაცია.ასევე ხელს შემიწყობს შევქმნა უფრო მდიდარი და მრავალფეროვანი სასწავლო მასალა, რათა სასწავლო პროცესი გავხადო ინტერაქტიული, ამავ დროულად მოსწავლე არ იქნება პასიური და თვითონვე მოინდომებს აქტიურ ჩაბმას მასალის მიპოვებაში.
გავიმეორეთ ფოსტა,
საოფისე პროგრამები(მარტივი მანიპულაციები-word da excel-ი
გავიხსენეთ ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება და სურათების განთავსება სამოშაო მაგიდაზე გაკვეთილის ორგანიზება ისტ-ის გამოყენებით.
.გაკვეთილის დაგეგმვა
1.ვისწავლეთ გაკვთილის ორგანიზების ძირითადი საკითხები,რომელიც გამიადვილებს სხვა გაკვეთილების დაგეგმვას
2 ვისწავლეთ გაკვეთილის სამ ფაზიანი მოდელი,რომელიც გამიადვილებს გაკვეთილების სწორად წარმართვას.
3.შევარჩიე საგაკვეთილო თემა და დავიწყე გეგმის შედგენა აღნიშნული მეთოდით
ვისწავლე გაკვეთილის ელექტრონული ვერსიით მომზადება,ფოსტის გამოყენება ,სლაიდშოუს შექმნა თემის შესაბამისად რაც დამეხმარება მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებაში.ვისწავლე powerpoint-ში საპრეზენტაციო სლაიდის გაკეთება,მისთვის დიზაინის შეცვლა,დალაგება,დიაგრამების აგება,რაც ძალიან გამომადგება მათემატიკის გაკვეთილების გამრავალფეროვნებაში. ვისწავლე ცხრილებში სტრიქონებისა და სვეტების ჩასმა და ამოშლა,მისთვის ფონის გაკეთება.ვისწავლე კონკრეტული გაკვეთილისთვის შეფასების რუბრიკების შექმნა განმსაზღვრელი შეფასებისთვის. შევქმენი ჩემი ბლოგი,გავუკეთე ფონი .შევიტანე 4 ღილაკი:1.ჩემს შესახებ.
2 სასარგებლო ბმულები.3.პროექტები,4.
გარდა პროექტებისა თითოეულ ღილაკში შევიტანე საიტების მისამართები:განათლების სამინისტრო.ელექტრონული ბიბლიოთეკა,მასწავლებელთა განვითარების ეროვნული ცენტრი. ამ საიტებზე მოვიძევ ჩემთვის საჭირო ინფორმაციებს და გამოვიყენებ მუშაობის დროს.გაკვეთილის დაგეგმვისას გამოვიყენე დამხმარე სახელმძღვანელო "სწავლება დაშეფასება", რომელიც განთავსებულია ვებ-საიტზე tpdc.ge ბმულზე.არსებობს გაკვეტილის გეგმების სხვადასხვა ნიმუში,მაგრამ ვფიქრობ რომ მასწავლებელს აქვს უფლება შეცვალოს იგი და მოარგოს კონკრეტულ გაკვეთილს და მის საჭიროებებს.მის მოსამზადებლად შევქმენი საპრეზენტაციო მასალა "მრავალკუთხედის კუთხეთა ჯამი".გავაკეთე სლაიდები 4 სახის მრავალკუთხედისათვის,რომლებიც გადმოვწერე ინტერნეტიდან, დავადე ფონი და მივაბი ჩემი გაკვეთილის გეგმას და შევინახე იგი საცავში.გეგმაზე მუშაობისას თემის სტანდარტი მოვიძიე ინტერნეტში ე.ს.გ-დან.
შევადგინე სქემა :საგნობრივი კათედრები"smartArt-ის გამოყენებით. ვისწავლე დიაგრამების აგება ,რაც ძალიან გამომადგება ჩემს მუშაობაში.
ტრენერმა გადმოგვიგზავნა ვირტუალური ლაბორატორიის ლინკები:
1.skoool.ge 2.buki.ge 3.kodala.ge 4.phetcdorado.edu .გავხსენი თითოეული ლინკი და მოვიძიე ძალიან ბევრი საჭირო ინფორმაცია ისტორიაში, როგორც დაწყებით ისე საბაზო და საშუალო საფეხურზე ,ასევე ვისწავლეთ დოკუმენტებისა და წერილების თარგმნა სხვადასხვა ენაზე,რაც დამეხმარება ინტერნეტში მოძიებული მასალის ქართულად გადათარგმნაში ვისწავლე ტექსტის გადატანა ეკრანზე და ნაწერის გასწორება.კონტროლ A-თი მოვნიშნავ ტექსტს და sylfaen-ით გასწორდება.
ვისწავლე პრეზენტაციის ატვირთვა ბლოგზე,ასევე დრაივიდან გუგლე დოკის ფაილის ჩამოტვირთვა ვორდის დოკუმენტად. გავაკეთე პროექტი და მისი შეფასების სქემა.
გავეცანი პორთფოლიოს რაობას ,იგი არის ჩვენი პედაგოგიური და პიროვნული მიღწევების აღწერა დროის გარკვეულ პერიოდში,მასში შეტანილი შეიძლება იყოს მოსწავლეთა ნამუშევრები და ჩვენს მიერ ამ პერიოდში ჩატარებული მუშაობის ამსახველი მასალა:განხორციელებული პროექტები, ღია გაკვეთილების გეგმები,ჩატარებული ღონისძიებების მასალები და ა შ .
გავეცანი იმ ცხრა საფეხურს რომლის მიხედვითაც უნდა ვაწარმოოთ პორთფოლიო.ასევე გავეცანი მის დანიშნულებას ,როდესაც დავასრულებ მის წარმოებას ვაცნობებ დაინტერესებულ პირებს.
გავეცანი სამართლებრივ დაეთიკურ ნორმების დაცვას საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებისას, რათა არ მოხდეს კოპირება და საავტორო უფლებების დარღვევა
ტრენინგი დამეხმარება სასწავლო პროცესი ი. ს. ტ -ის გამოყენებით უფრო მიზნობრივად დავგეგმო გაკვეთილი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий